برای افزایش قد چه کنیم


آیا تا به حال از خود پرسیده اید که اگر بخواهید به قد و قامت بلندتری دست یابید چه کار باید کرد؟براستی برای افزایش قد چه کنیم تا بتوانیم این رویا را به  واقعیت مبدل نماییم ؟ آیا اصلا  این امکان وجود دارد که بخواهیم برای رسیدن به ان تلاش کنیم؟ اگر دوست دارید تا جوابی برای سوالات بالا بیابید پیشنهاد می کنم با سایت تهران ژل در ادامه همین مطلب همراه باشید تا در این باره به نکات خوبی اشاره کنیم :
در اولین توضیح باید بدانید که عوامل مهمی که می تواند بر میزان افزایش قد شما تاثیر گذار باشد در سه دسته زیر قرار دارند :
عوامل ژنتیکی
عوامل محیطی
عوامل تغذیه

هر کدام از موارد بالا به نوعی در میزان بلند شدن قد شما تاثیر گذار هستند و اگر دوست دارید دقیقا بفهمید که برای بلند شدن قد چه کنیم باید سه عامل بالا را به خوبی بشناسید و در مورد آنها تحقیق نمایید.در مورد عامل ژنتیک که معمولا نمی توان آنرا زیاد دستخوش تغییرات کرد و  شاید خیلی ها بر این باورند چون نمی شود انرا تغییر داد پس در نتیجه نمی توان بر میزان بلندی قد افراد هم تغییری ایجاد کرد که این باور به کل اشتباه می باشد چرا که همانطور که در بالا ذکر کردیم عوامل دیگری هم وجود دارند که در این باره تاثر گذار هستند و نمی توان به سادگی از کنار آنها گذشت.
برای افزایش قد چه کنیم
عوامل محیطی نیز از جمله مواردی هستند که از انها می توان به نفع خود استفاده کرد و با رعایت نکات بسیار مهمی در این زمینه کمک کرد تا میزان رشد قد در شما افزایش یابد.
اما دیگر عامل مهم تغذیه است که این مورد هم اگر هوشمندانه بتوانید از ان استفاده کنید خواهید دید که تا چه اندازه بروی میزان بلندی قد در شما تاثیر مثبت خواهد داشت.
اما سوالی که ممکن است افراد در این زمینه بپرسند این است که تمام موارد بالا در چه سن و سالی بروی ما جوابگو هستند و از چه سنی دیگر نمی توان به امید بلند شدن قد انتظار بکشیم ؟ قبل از اینکه بخواهیم عدد و سن خاصی را بگویم باید بدانید که دلیل افزایش قد در ما انسان ها وجود هورمون رشد و میازن ترشح ان است.اگر این هورمون نتواند به خوبی و به اندازه در بدن ترشح کند موجب کوتاهی قد خواهد شد و عوامل مختلفی در میزان ترشح و فعالیت ان دخیل هستند.
حال با توجه به این موضوع باید بدانید که به طورذ معمولی و طبیعی بعد از رسیدن به سن بلوغ میزان فعالیت این هورمون کاهش یافته و بعد از مدتی متوقف خواهد شد.خانم ها معمولا در سن ۱۶ و آقایان در سن ۱۸ سالگی به بلوغ جسمی خواهند رسید.
برای رشد قد چه کنیم
اما شاید بپرسید اگر سن ما از دوران بلوغ بیشتر شده است حال برای رشد قد چه کنیم ؟ بعد از یانکه شما این دوره را گذارنید و اگر همچنیان از میزان قد و  قامت خود رضایت کامل ندارید می توانید با عوامل مهمی چون تغذیه و همچنین عوامل محیطی مانند حرکات ورزشی کمک کنید تا مجددا غدد رشدی در بدن شما تحریک شوند و به ترشح هورمون رشد ادامه دهند.
استفاده از یک برنامه غذایی مناسب که حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها و پروتئین ها باشد می تواند نقش بسیار مهمی را رد این باره ایفا نماید.اما انجام حرکات ورزشی را نباید دست کم گرفت . با انجام حرکات کششی شما می توانید میزان ترشح هورمون رشد در بدنتان را افزایش دهید و این یعنی می توانید امیدوار باشید تا به میزان قابل توجهی قدتان بلندتر شود.

اما اگر می پرسید برای افزایش قد چه کنیم ما باز هم تاکید داریم تا برنامه غذایی خود را به صورت جدی تغییر دهید و سعی کنید از انواع میوه جات و سبزیجات و گوشت و میزان آب کافی در طی روز استفاده نمایید.حتما دقت کنید مواد معدنی لازم مانند روی و آهن در برنامه غذایی شما جایگاه خاصی داشته باشد.
اما مورد بعدی که می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد میزان خواب  استراحت شما است. جالب است بدانید هورمون رشد در بدن در ساعات ابتدایی خواب شروع به فعالیت می کند و شما باید بتوانید  در کمال آرامش خواب خوبی را در شب داشته باشید و مخصوصا در ۲ ساعت اول این روند بسیار مهم است که به خوبی صورت گیرد.
در بسیاری از تبلیغات دیده می شود که جواب این سوال که برای بلند شدن قد چه کنیم را اینگونه با مصرف انواع دارو هورمون داده اند. به شدت توصیه می کنیم به هیچ وجه بدون نظر پزشک اقدام به مصرف هیچگونه هورمون و دارویی نکنید چرا که اگر این روش به راسیت جوابگو بود الان شما هیچ فرد کوتاه قدی را جامعه مشاهده نمی کردید.
برای بلند شدن قد چه کنیم
اما در مورد عاومل محیطی می توان ورزش کدرن را بسیار موثر دانست.بهترین حرکاتی که شما می توانید برای این منظور انجام دهید انجام حرکات کششی می باشد.حرکاتی از قبیل آویزان شدن از بارفیکس و یا شنا کردن و برخی از حرکات ورزش یوگا در این زمینه بسیار مفید هستند و عامل خوبی برای تحریک هورمون رشد در بدن شما خواهند بود.
اگر باز هم از ما می پرسید که برای رشد قد چه کنیم ما نحوه صحیح تنفش کردن را به شما پیشنهاد می کنیم. شما باید بتوانید اکسیژن لازم را به تمامی بخش  های بدن خود برسانید و این کار تنها  با انجام حرکات تنفشی صحیح صورت خواهد گرفت.
آیا روشی وجود دار د تا بدون هیچگونه عوارض در همان لحظه برایمان بلندی قد را به همراه داشته باشد ؟
تنها روشی که میتوان در این زمینه پیشنهاد کرد که برای شما افزایش قد مصنوعی را به همراه دارد استفاده از محصولی با نام ژل افزایش قد است. این محصول نوعی پد سیلیکونی بوده که رد کفی کفش قرار می گیرد و با توجه به نوع طراحی به کار رفته در ان برای شما به میزان ۵۵ سانتیمتر بلندی قد به همراه دارد.
اگر می خواهید به مهمانی مهمی بروید و یا در جلسه ای مهم حاضر شوید پیشنهاد می کنیم حتما  این محصول را تهیه نمایید چرا که می تواند به صورت موقت برای شما کارگشا باشد و بدون اینکه کسی متوجه حضور آن درون کفش های شما باشد از آن استفاده نمایید.

برای افزایش قد چه کنیم

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

لباس پلیس بچه گانه اسباب بازی

خرید ساعت اسباب بازی بن تن به صورت اینترنتی